Spørgsmål
Kan jeg ønske en specifik tid?
Ja! Jeg prøver altid at imødekomme kundernes ønsker - Jeg ringer også gerne når jeg er på vej til dig.
Hvor kører du service?
Jeg kører servicebesøg på hele Sjælland & København
Hvorfor er du billigere end de andre virksomheder?
Jeg har valgt at holde prisen lav og fast, fordi jeg håber at flere vil droppe smid ud og køb ny tendensen. En reparation er væsenligt mindre miljøbelastende end produktionen af nye produkter.
Er der garanti på de dele du udskifter?
Ja jeg yder 2 års garanti på reservedele, det er en del af købeloven.
Mit produkt er under 2 år.
Hvis produktet er under 2 år, skal du booke service hos den pågældende virksomhed, der står for garantireparationerne. Find dem her
Skal jeg betale, ekstra for kørsel, hvis du skal forbi 2 gange?
Nej Fast pris betyder at du som kunde kun betaler 1095 kr. uanset tidsforbrug og antal kørsler.
Dækker min indbo eller husforsikring reparationen?
Jeg hjælper gerne med at undersøge muligheden, i forbindelse med reparationen - du skal bare have dine forsikringsoplysninger klar.
Jeg kan ikke finde produktnummeret, hvad gør jeg?
Du er velkommen til at ringe på 44 10 13 33 måske kan jeg hjælpe - og ellers finder jeg det ved servicebesøget, og gemmer det til eventuelle fremtidige reparationer.
Hvor kan jeg som privatperson købe reservedele?
Jeg anbefaler Nettoparts. De har alle dele til gode priser - find dem her
Reparerer du gas-kogeplader?
Ja - men ikke reparationer, der kræver indgreb i gasinstallationen
Reparerer du køle og fryseskabe?
Ja - Men jeg laver ikke indgreb i kølekredsen eller kompressorskift
Industrimaskiner reparerer du dem?
Nej - desværre ikke. jeg reparerer kun husholdningsprodukter hos privat og erhverv